Levonline.nl is de webshop van LEV, een adviesbureau voor ondernemerschap. We zijn een team van gedreven HR- en organisatieprofessionals met jarenlange advieservaring in het mkb. Op levonline.nl delen we onze kennis via waardevolle personeelsdocumenten voor jouw bedrijf.
Alle documenten zijn samengesteld door onze ervaren HR-experts. Ze houden continu de actualiteiten rondom personeelszaken in de gaten en zorgen dat de documenten steeds up-to-date zijn.
Omdat we je niet zomaar een document willen verkopen, maar echt willen helpen jouw personeelsdocumenten op orde te hebben én te houden, zijn we er voor je, tijdens én na jouw aankoop op levonline.nl.
- Helpdesk
Twijfel je over welke documenten voor jouw organisatie van belang zijn of heb je vragen over de inhoud? We staan voor je klaar met tips en advies! Onze experts zijn bereikbaar van 09:00 tot 17:00 op nummer 06 229 07 696
- Maatwerkadvies
Bestel je een maatwerkdocument zoals een personeelsbeleid, dan adviseren onze ervaren HR-experts je graag over de opties en verplichte onderdelen.
- Altijd up-to-date
Onze HR-experts checken continu wat eventuele wijzigingen in wet- en regelgeving voor jouw documenten betekenen. Is er na jouw aankoop een aanpassing nodig? Dan krijg je daarover van ons bericht, ongeacht of je pasgeleden of jaren daarvoor je aankoop hebt gedaan. Zo blijf je altijd up-to-date met jouw personeelsdocumenten